Saturday 17 January 2015

my mood??? ok ok lah...

ASSALAMUALAIKUM W.B.T .

Dalam aku duk ralit membelek-belek kuku aq yg sedia cantik lagi bersih nih ( please jgn muntah kat blog aq) tetiba aq teringat yg aq ada blog. dan...yah... aq x terasa mcm blog pun. sebabnya aq feel yg this blog as my public diary. so, apa yg aq buat kat sini? of course la aku akn menaip sesuka sesuki aq ja kat sini. takkan lah aq nak basuh kain yag bertimbun kat rumah aq lak kan. ( jelas anakdara pemalas disitu). whatever!!!

SPM dah berlalu....dan aq? terperap kat rumah bagaikan ikan paus yang baru mangahwini dugong. sangat membosankan. tu la... keyya, dulu gatai sgat nak cuti banyak2. dah dpt cuti sibuk berleteq bosan plak ( ayat kak aq a.k.a mak cik senah). oh, sebelum tu, mak cik senah dah berlepas ke pahang dah. dapat kojer katenyew. jadi cikgu tadika. jauh kowt...aku nangis owh waktu mak cik senah tu nak pi pahang. sampai mak aku cakap tak dapat nak dibezakan dah mana air mata dengan hingus. yarkkk.(nangis la sgad)(sebenarnya aq suka dia pi. aman....) hahaha... i'm sorry mak cik senah. peace :)

memandangkan aku kebosanan... aku ada gak plan nak kerja. but,,, hei hei hei mak titew ckap titew ni kecik lagi tau. so, titew x leh kejer . titew kenew teman mak titew... sbbnya... dulu titew duk asrama. and... mak titew nak duduk dgn titew jew cekarang ni. biar la mak cik senah je kejew. alamak. tenapew titew cakap mcm ni ek. kalau mak titew tahu titew ckap mcm ni mesti titew kena penampor kan kan kan.KEYYA!!! x klakor. hakhakhak  .
so, memandgkan aku x kerja, plus aku bosan of course la aku akan buat sedikit aktiviti kan. hey. ni keyya la... lepasan SPM. ( kau hingat kau sorang ja ada spm? sijil dah ada?)GULLPPPP!!!!. aktiviti aku skrg ni adalah menjadi seorg penternak yg berjaya. insyaalllah... x kan la aku nak sia-sia kan kemahiran aku kan... rugi la aku x gunakan. first, aku ada gak la fikit nak ternak ikan ka lembu ka, kambing. tapi yea la kan. aku ni bukannya anak datuk paduka, so, aku decide untuk menternak..... LEMAK. ya, benda alah ni ja yg aku boleh fikir skrg ni. senang untuk berjaya. modal??? mak abah aku support. yang penting kurang kepenatan. x banyk guna tenaga. easy right.??? 

mak cik senah ada gak kata aku ( keyya, buat apa nak ternak lemak, badan kau bukan naik pun)(lagipun... makan la banyak mana pun esok2 kena buat pelaburan SHOW ME THE MONEY jgk) and... payyah la keyya x vs ngan mak cik senah... so,, aku ckap... ada cek kesah. and thats why mak cik senah satu satunya pemegang saham dalam perniagaan aku ni yg x setuju dengan kerjaya aku sekarg ni... so, kita hantor je die ke pahang. habis cerita.

okey now aku decide nak bye bye dulu. sebab aku x bercita cita pun nak buat karangan SPM sekrg ni. okey my public diary. keep in touch ya... bubaiiii.


1 comment:

  1. Blogger baru ye... tahniah! Teruskan menulis untuk dikongsi bersama. Kakak follow ye...ke 3.

    ReplyDelete